• شرایط و قوانین

کاربر گرامی ورود شما به سایت اُبو پلاس و استفاده از هرگونه امکانات سایت به معنای آگاهی شما و پذیرفتن شرایط و قوانین است، لذا خواهشمندیم جهت استفاده بهینه از خدمات وب سایت اُبو پلاس قوانین و مقررات را با دقت مطالعه نمایید:

 

قوانین و مقررات کاربر یا مشتری

 

کاربر به هر شخصی گفته می‌شود که به منظور ثبت سفارش یا استفاده‌های دیگر در سایت اُبو پلاس عضو می‌شود و حساب کاربری یا پروفایل مختص به خود را می‌سازد.

این که بتوانیم خدمتی به شما کاربر گرامی ارائه دهیم باعث افتخار ماست اما باید توجه داشته باشید که:

  • حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور بر عهده شما بوده و جهت پیشگیری از هر نوع استفاده نباید این اطلاعات در اختیار شخص دیگری قرار گیرد.
  • در صورت نیاز به تغییر شماره یا ایمیل حتماً کد تاییدیه را دریافت کنید و توجه داشته باشید که این حساب کاربری برای شخص شماست و نه هیچ شخص دیگری.
  • مسئولیت هرگونه خسارت در مورد عدم حفظ اطلاعات ورود به سیستم بر عهده شماست و اُبو پلاس هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
  • موارد مربوط به ثبت سفارش و پرداخت را مورد توجه قرار دهید و به قیمت محصول و امکانات آن دقت نمایید.

 

قوانین عمومی

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های اُبو پلاس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه خواهدبود. در صورت هر گونه بروزرسانی قوانین مذکور از طریق شبکه اطلاع رسانی اُبو پلاس، قوانین و مقررات جدید برای شما ارسال می گردد.

محصولات ارائه شده در وب‌سایت تماما مجوزهای لازم برای فروش بر اساس قوانین صنفی را کسب کرده اند.

فاکتور کالاهایی که در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

سفارشاتی که طی ساعات اداری به ثبت برسند حداکثر 48 ساعت زمان خواهند برد تا به دست مشتریان ساکن تهران برسند و برای مشتریان سایر شهرستان ها بین 3 تا 7 روز زمان خواهند برد.

در شرایط خاص مثل فروش ویژه و پیشنهادهای روزانه، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و اُبو پلاس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

همچنین از آنجا که اُبو پلاس یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام کند.

 

ارتباطات الکترونیکی

 

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات اُبو پلاس استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که اُبو پلاس به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد اُبو پلاس برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه اُبو پلاس را در پروفایل خود لغو کنند.

همچنین ممکن است اُبو پلاس برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

 

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. اُبو پلاس به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏ می‌‏دهد.

– کلیه سفارشات ثبت شده در سایت اُبو پلاس به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. اُبو پلاس همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اُبو پلاس به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اُبو پلاس محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– اُبو پلاس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشات ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای اُبو پلاس محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در اُبو پلاس، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای اُبو پلاس محفوظ است. اُبو پلاس در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت اُبو پلاس می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، اُبو پلاس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز یا فروش ویژه که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمت کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید اُبو پلاس سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که اُبو پلاس هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

 

سیاست قیمت گذاری

 

سیاست قیمت‌‏گذاری در «اُبو پلاس» مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.

در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، «اُبو پلاس» موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.

قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی و ارسال کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

 

قوه قهریه

 

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، «اُبو پلاس» هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

«اُبو پلاس» خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.