داستان طوری, امروزه, مجله

صبحانه روز تعطیل، در کافه کوچک تراس خانه

میز و صندلی چوبی در تراس

وااااااااااااای چه تاپیک جالبی! صبح روز تعطیل واقعا یک روز ویژه است که هر هفته یک یا دوبار تکرار میشود. این روزها واقعا نادر است که بتوانیم صبح روز تعطیل را در خانه سپری کنیم. ممکن است برای تفریح و سرگرمی به کوهنوردی برویم یا در طبیعت قدم بزنیم. حتی ممکن است شب قبل از روز تعطیل در خانه دوستان یا خانواده‌مان بمانیم. واقعا صبح روز تعطیل را باید غنیمت بشمریم!

داشتم با خودم حرف میزدم و به خود عزیزم میگفتم، آهای رفیق! امروز منتظر نظرات و ایده‌های خلاقانه تو هستم که برای صبح روز تعطیل یک میز صبحانه عالی بچینیم.

کمی وب گردی کردم و این ایده به ذهنم رسید که داشتن یک تراس معرکه یا ایجاد یک فضای ساده و مدرن روی پشت بام برای صبحانه روزهای تعطیل و عصرانه و شام هر روز چقدر ایده خوبی به نظرمیرسد!

اگر فضای جذابی داشته باشیم روزهای تعطیل لازم نیست توی اینستاگرام دنبال یک کافی شاپ خیلی کول برای صبحانه بگردیم، کافی شاپ جذاب ما، به اندازه باز کردن درب تراس یا زدن دکمه آسانسور با ما فاصله خواهد داشت.

 

خلاصه گشتم و یک طراح خوب پیدا کردم، تراس کوچک خانه را با تایل ترموود و چمن مصنوعی به یک کافه کوچک تبدیل کردم و قصه صبحانه روزهای تعطیل رو از نو نوشتم همراهم باشید تا در ادامه برای شما تعریف کنم که چقدر من خاص و باحالم که کافه رو به خانه آوردم.

 

ایده اولین روز تعطیل من بعد از راه اندازی کافه کوچک در تراس خانه:

اولین صبح تعطیل، توی تراس خونه دلم یک میز صبحانه آرام و رومانتیک خواست. کف تراس که از قبل چمن مصنوعی شده بود، دیگه چی کم داشت؟ یک میز چوبی کوچک و جمع جور که از دیجی کالا خریده بودم با دو تا صندلی چوبی تاشو به  تراس اضافه کردم، چندتایی گلدان رنگارنگ هم کنارش گذاشتم. ریسه نوری رو هم از کمد اتاق خواب آوردم توی تراس دور تا دور میز چوبی نصبش کردم. حالا فقط کافی بود که یک دسته گل تازه کنار میز بذارم و امروز رو با یه صبحانه آروم و خوشمزه شروع کنم!

 

میز و صندلی چوبی در تراس در هنگام غروب

دعوت دوستان به  کافه کوچک ما تراس خانه:

چند روز پشت سر هم کار تعطیل بود و جاده شمال حسابی شلوغ و پر ترافیک، ما هم تصمیم گرفتیم هر روز از تعطیلات را به خونه یکی از دوستان  اختصاص دهیم و یک روز هم دوستانمان رو دعوت کنیم و دکوراسیون تراس و چمن مصنوعی تازه که با ذوق آماده‌اش کرده بودیم را نشانشان دهیم. وقتی مهمانی خانه ما که رسید دوستان پر انرژی من، حسابی شیفته کافه تراسی ما شدند و گفتند چطور اینکار را کردی؟ برای آنها توضیح دادم که:

می توانید با کمک یک طراح خوب، یک دکوراسیون عالی برای هر تراسی ایجاد کنید. با ترموود گرم و چمن مصنوعی نرم و زیبا، فضایی خاص و دلنشین بسازید که عصرهای آرام، شب‌های کتابخوانی و صبحانه‌‌های شما را به یک تجربه‌ منحصر به فرد تبدیل کند.

تراس، یک فضای آزاد و طبیعی است که می‌توانید آن را به یک محوطه‌ی زیبا و دلنشین برای صبحانه تبدیل کنید. با استفاده از چمن مصنوعی، می‌توانید یک فضای سبز و زیبا را در تراس خود ایجاد کنید. چمن مصنوعی، به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به آبیاری و نگهداری مداوم، از یک فضای سبز و تمیز و راحت برای صبحانه‌ خود لذت ببرید. همچنین، با استفاده از ترموود می‌توانید به تراس خود جلوه بیشتری ببخشید. با ترکیب این دو عنصر، یک محیط دلچسب و آرام برای خود ایجاد کنید. درست مثل کاری که ما برای تراس خانه خودمان کردیم.

 

میز و صندلی چوبی 4 نفره

نورپردازی مناسب، یکی از عوامل مهم در ایجاد فضای جذاب و دلنشین برای صبحانه است. با استفاده از نورپردازی مناسب، می‌توانید تراس خود را به یک محل منحصر به فرد برای صبحانه تبدیل کنید. می‌توانید از چراغ‌های روشنایی مختلف استفاده کنید تا فضایی گرم و دلنشین ایجاد کنید. همچنین، با استفاده از ریسه‌های رنگی، می‌توانید فضایی پرانرژی برای صبحانه‌ و حال و هوایی رمانتیک برای شب‌های خود ایجاد کنید.

در کل، استفاده از چمن مصنوعی برای تکمیل دکوراسیون احتمالا بهترین تصمیمی بود که برای تراس خانه گرفتیم! تراس با چمن مصنوعی و ترموود، فضایی سبز و طبیعی را به ارمغان می‌آورد. همچنین، علاوه بر نورپردازی مناسب از تاثیر یک دستگاه پخش موسیقی کوچک نیز غافل نشوید! یک اسپیکر کوچک در تنهایی شما در تراس همراهیتان خواهدکرد.

صبح روزهای آخر تابستان بود و برگ درختان آرام آرام به زمین میریخت، دو صندلی دیگر به تراس خانه دور میز کوچک چوبی اضافه کردم و قهوه تازه دم را در کنار  بقیه مخلفات میز صبحانه گذاشتم، بوی پاییز و بوی قهوه حسابی دوستان من را سر ذوق آورد و همان موقع آدرس وب سایت طراح خوش سلیقه‌ام، سارا، را گرفتند تا ایده کافه کوچک را به تراس خانه شان اضافه کنند!

 

میز و صندلی چوبی در تراس به همراه جاشمعی روی میز

۱ نظر در “صبحانه روز تعطیل، در کافه کوچک تراس خانه

  1. حامد گفت:

    رویای قشنگیه ولی یه خونه کوچیک با فرض اینکخ تراس داشته باشه مگه تراسش چند متره که بشه این همه روش کار کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *