داستان طوری, عجیبه, مجله

خانه میوه ای

کاسه نارگیلی

روزی در یک شهر دوردست، یک خانه جالب و متفاوت وجود داشت. زن و شوهری که صاحب این خانه بودند عاشق میوه‌ها و طراوت طبیعت بودند. برای مثال مبلمان این خانه مانند یک آواکادو بزرگ بود. از درب ورودی تا پنجره‌ها، همه وسایل و دکوراسیون درون خانه مانند میوه‌های مختلفی بودند.

در آشپزخانه، یک میز شبیه به سیب قرار گرفته بود. رنگ سبز و شکل گرد آن، خانه را شاداب و زنده می‌کرد.

 

اووکادو

 

قهوه ساز نیز شکلی شبیه به توت فرنگی داشت و همیشه قهوه‌ای تازه و خوشمزه در حال دم شدن بود. این قهوه ساز شکل توت فرنگی با طراحی جذاب و خاصی که داشت، همه را شگفت‌زده می‌کرد! این قهوه ساز، به سفارش این  زوج عاشق میوه‌ها و قهوه که همیشه در تمام لحظات خود قهوه‌ای تازه و خوشمزه را دم می‌کند، ساخته شده بود. در خانه این خانم و اقای میوه ای اولین چیزی که به چشم می‌خورد، شکل بی‌نظیر این قهوه ساز بود. با طراحی منحصر به فرد توت فرنگی، این قهوه ساز به شما احساسی بی‌نظیر از شادی و همچنین طراوت میوه‌ها را القا می‌کرد. قهوه ساز شکل توت فرنگی با رنگ‌های تازه و شاداب، جلوه‌ای جذاب و باحال به محیط اطراف می‌بخشید.

 

توت-فرنگی

 

 

همچنین، برای زوجی که عاشق میوه‌ها هستند، مایکروفر هندوانه ای نیز طراحی شده بود. هنگامی که میخواستند غذایی را گرم کنند، ماکروفر هندوانه ای را باز می‌کردند ، غذاهای سرد را درون آن قرار می‌دادند و هندوانه غذای گرم و مطبوعی تحویلشان می داد. این شکل جالب ماکروفر، همیشه خانه را با انرژی و شادابی پر می‌کرد.

به طور کلی، قهوه ساز شکل توت فرنگی و مایکروفر هندوانه ای دو دستگاه جذاب و باحال بودند که به سفارش زوج عاشق میوه‌ها طراحی شده‌اند. آنها میتوانستند با این دو دستگاه، لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را به همراه  داشته باشند.

حتی آبمیوه گیری در این خانه شکلی شبیه به آناناس داشت. هر روز، میوه‌های تازه و شیرین را داخل آناناس می‌ریختند و آبمیوه‌های خوشمزه و متنوعی درست می‌کردند. این زوج جوان  از طعم آبمیوه‌ها لذت می‌بردند هر روز به چیزی جدیدتر فکر میکردند و دنبال این بودند که دکوراسیون خانه شان را به همه نشان دهند.

حالا شما بگویید چای ساز این خانه میتواند به شکل چه میوه‌ای باشد؟

 

 

هندوانه

 

قوری و قندان خانه، شیبه انار بود! حتی اینقدر ظریف ساخته شده بود که وقتی چای دم شده را در این قوری می‌ریختی، احساس می کردی که بوی انار را نیز استشمام می‌کنی! البته خانم خانه اینقدر خوش ذوق بود که همیشه روی میز پذیرایی ، شکلات های میوه ای به ویژه شکلات اناری داشت!

در سفره خوراکی‌ها، بشقاب‌ها از چوب ساخته شده بودند و کاسه‌ها شکلی شبیه به نارگیل داشتند. هر وعده غذایی را با این بشقاب‌ها سرو می‌کردند و خانه را با طعم و رنگ‌های گوناگون میوه‌ها پر می‌کردند.

اتاق خواب نیز با رنگ های شاد و زنده رنگ آمیزی و تزئین شده بود. اطراف تخت خواب، پر از گل‌های رنگارنگ بود و پرده‌های حریر مانند برگ‌های گل سبز و صورتی در اتاق خواب بودند. به گفته این زوج جوان خوابیدن در این اتاق، مانند خوابیدن در بین گلبرگ‌های نرم و خوشبو بود.

خانه آن‌ها با رنگ‌های شاد و میوه‌های تازه پر از انرژی بود. همیشه وقتی به خانه برمیگشتند، احساس شادابی و خوشحالی می‌کردند. این خانه پر از انرژی مثبت بود و همیشه لبخند بر لبان این زوج جوان می‌آورد.

 

قوری اناری

 

خانه میوه‌ای مکانی بود که آدم‌های آن خوشحال و راضی بودند. هر روز، این خانه با رنگ‌ها و طعم‌های میوه‌ها زندگی را شادتر و شیرین‌تر می‌کرد. میوه‌ها در این خانه نه تنها برای خوردن بلکه برای آراستن خانه نیز استفاده می‌شدند.

خانه میوه‌ای یکی از خانه‌های به یاد ماندنی شهر بود. همه می‌خواستند در آن زندگی کنند و از زیبایی و شیرینی میوه‌ها لذت ببرند.

 

شرط لازم داشتن یک خانه جذاب، داشتن روحیه خلاق است. باید با دقت و ذوق به اطراف و به طبیعت نگاه کنید و ببینید بیشتر از همه چه چیزی شما رو خوشحال می کند و به شما انرژی می‌بخشد. قطعا در خانه میوه‌ای، چیزی که برای زوج جوان از همه چیز جذاب تر و خوشحال کننده تر بود میوه‌ها بودند؛ برای همین آن‌ها داستان خانه‌شان را با میوه‌ها تجسم کردند. مثل خانمی که عاشق همبرگر بود و آشپزخانه‌اش زرد و همبرگری بود!

گاهی وقت‌ها می توان با داشتن یک طراح خوب و یک سازنده خلاق، رویاها را به واقعیت تبدیل کرد. داستان خانه میوه‌ای می‌توانست به جای اینکه فقط عجیب باشد، واقعی و جذاب هم باشد! اما واقعی شدن رویاها نیازمند این است که دست از کلیشه‌ها برداریم، دکوراسیون جذاب و متفاوتی خلق کنیم و مکانی بسازیم که عاشق بودن در آنجا هستیم!

شما هم اگر دوست داشتید خانه رویایی‌تان را در ذهنتان تجسم کنید و برای ما بنویسید، شاید بتوانیم تصویری از آن را برایتان ترسیم کنیم!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *